Alla inlägg den 27 juni 2016

Av hotnights - 27 juni 2016 20:44


Avslutade helgen med en efterlängtad date med två supergoa vänner. Alltid lika kul att träffa dem.

Nu har vi gått in i sista jobbveckan innan en välbehövlig semester. Som börjar med en resa i söderns riktning för att hämta hem stora grabben.

Har hittat nya hem till både Zackie och Siri, som kommer ordnas nu i veckan. Som jag tror kan bli riktigt bra. De får inte vara tillsammans men kommer förhoppningsvis få det så som deras personligheter behöver. Sakna dem kommer jag alltid att göra. De är ju mina älskade minstingar. De kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Vikten har stått still länge nu, kanske är det här min kropp vill stanna. Skulle gärna ta några kilo till, men är ändå supernöjd om jag blir kvar här. Hoppas på att blodtrycket stabiliserar sig med tiden, så jag slipper dessa blodtrycksfall som kommer lite nu och då.

Har lämnat över Siri ikväll. Hon kommer få det jättebra. Där finns mycket kärlek.
Goa fina underbara älskade Siri.

//Hotnights








Ovido - Quiz & Flashcards