Alla inlägg under juni 2017

Av hotnights - 19 juni 2017 11:35


Man tror att man vet vart i livet man står
Sen vänds allt upp och ner
På gott och ont
Och även om det ibland varit jäkligt svårt
Att se ljust på framtiden
Så kan jag det just nu
Och det närmar sig semester
Med sol och bad och så lite turer med Hedda såklart. Underbart!!!
/Hotnights

Av hotnights - 2 juni 2017 10:15


Så mycket som händer i mitt liv
Både jobbiga och roliga saker
Ibland tar det bra över
Och ibland det jobbiga
Livet fortsätter att testa mig
Men jag kämpar på
En dag ska jag gå stark ur det här
Livet är en jävla karusell
Som snurrar vidare
Hela tiden
Vare sig jag vill eller inte
Du som vill sitta bredvid mig
Är välkommen att göra det
Då jag behöver någon att hålla i ibland
För att inte bli för yr och illamående
(Och ramla ur)
Men du som inte vill hålla min hand
Behöver inte det
Du får ta en annan karusell
Jag tvingar ingen
Men vill du hoppa på min
Så är du välkommen

"Var så god komma in"

//Hotnights

Ovido - Quiz & Flashcards