Alla inlägg under februari 2016

Av hotnights - 29 februari 2016 09:26

Efter några dagar med mycket blandade känslor om hur allt ska bli, känner jag mig nu förvånansvärt lugn. Jag hoppas kunna hålla kvar den tanken. Det kommer bli bra. Allt kommer att bli bra.
Man är stark när man vågar visa sig svag, sägs det... då är jag riktigt stark just nu, fast det inte riktigt känns så.
Ibland slår alla tankar och känslor knut på sig själva. Hur lycka och kaos kan röra ihop sig till "a real mess" !!!
Men nu kör vi vidare. Ska försöka hålla kvar den känslan jag har nu. För hur mycket tårar kan det finnas. Trodde jag gjort slut på min kvot för länge länge sen...
Ensam är jag inte stark, men med de bästa vid min sida så ska jag fixa det här.
Tack för att ni finns/Hotnights

Av hotnights - 21 februari 2016 23:37

När många tankar rör sig
Är det svårt att somna
Att släppa det jobbiga
Är det ett stort problem
Eller är det lösbart
På ett enkelt sätt
Ja när blev livet enkelt
Trodde det för en stund
Men jag hade fel
Så himla fel

Fast problem är till för att lösas
Till det bästa
För alla inblandade
Är helt säker på att detta blir bra
I slutändan
Men den som måste förstå
Och jobba hårt
För en lösning
Det är inte jag

Jag står bara här och ser på...

//Hotnights

Ovido - Quiz & Flashcards