Alla inlägg under april 2014

Av hotnights - 27 april 2014 17:43

Underbart väder i flera dagar. Det bränner i huden efter all sol, som om det vore högsommar. Men det är bara april:-)
Imorgon ska jag försöka äta bra igen. När allt känns skit är det så svårt att hålla fokus, men bara på't igen!!!
//hotnights

Av hotnights - 26 april 2014 12:57

Är i stugan och varvar jobb, med att vila i solen. Skönt att kunna lägga fokus på något! På måndag är det vardag igen. Då har jag massor med samtal att ringa och fixa med. Blit en tuff dag men lätt värt det!
Jag känner lite ny styrka, lite jävlaranamma... Den här friska luften, i min fristad, gör mig så gott.
//hotnights

S.

Av hotnights - 22 april 2014 12:30

Dotter lillasyster vän

Styrka sitter inte i att hata
Den finns i erkännandet

Jag har inte svikit
Det var du som valde att gå
Du valde din kung
Hur mycket betyder då jag
Du måste inte välja sida
Men jag orkar inte strida mer
Jag är ingen superkvinna
Som klarar precis vad som helst
Jag måste också få vara ledsen
Liten och ömtålig
Men du vände det emot mig
Att jag är en värdelös mamma
Som är så svag och ynklig
Men som mamma
Har jag gjort precis allt för mina barn
Allt
Men att kämpa emot okunskap
Och oförståelse
Har tagit på mina krafter
Det var lika dant när du var liten

Jag kom för att stanna
Men vissa sår är oläkta
Av en ständig kamp
Där tårarna har blivit en vana
Din kung är min sorg
Jag vill väl
Jag vill finnas
Men allt kämpande
Har snart nåt sitt slut
Jag kan inte ge mer
Om jag inte får något tillbaka
Orkar inte kämpa i motvind
Orkar inte ta tillbaka rätten
Att få vara lycklig
Orkar bara vara jag
Ömtåliga lilla jag
Orkar inte alltid vara den starka...

Av hotnights - 18 april 2014 18:07

Släpper taget
Låter dig gå
saknaden bränner hål i mitt hjärta
Känslorna virvlar runt
Vill inte se på
När allt raseras
Men vill du inte
kan jag inte tvinga dig
Min kärlek är obegränsad
Du är min son
Din blick gör mig så ledsen
Jag vill bara gråta
Dina hårda ord förgör mig
Jag vill ju bara ditt bästa
Hade jag kunnat kämpa utan motvind
Redan från början
Då hade allt sett annorlunda ut idag
Men nu är allt som det är
Valet är ditt nu
Jag har inget att säga till om
Men jag älskar dig
Jag hoppas att du vet det
Och känner det
Jag är din mamma
Det finns inget jag inte skulle göra för dig <3

Av hotnights - 16 april 2014 15:55

tankar
om hur mitt liv kommer se ut
om typ ett år eller två
vilka finns då kvar
vem har försvunnit
har kanske någon kommit tillbaka
ibland är det tur att man inget vet
//hotnights

Av hotnights - 14 april 2014 09:22

Det finns alltid människor som vill förstöra
Kanske vet de helt enkelt inte bättre
Eller så vill de skada
Vill ge andra skit
För sånt de själva inte kan hantera
Har känt för många såna
Men också lärt mig att säga stop
De försvinner ur mitt liv
Är det deras vilja
Så var så god
Vill de finnas kvar
Behandla medmänniskor med respekt
livet är inte svårare än så
Jag älskar mina nära och ni vet vilka ni är
//hotnights

Av hotnights - 5 april 2014 13:09

Sol. Brasa. Lugn. Återhämtning. Fågelkvitter. Choklad. Fika. "Båtmat". Grilla. Sola. Städa. Energiboosta. Vila. Planera.
//hotnights

...

Av hotnights - 3 april 2014 19:24

Jag andas
Men vet inte hur
Jag lever
Men vet inte varför
//hotnights


Skapa flashcards