Alla inlägg under maj 2014

Av hotnights - 28 maj 2014 12:56

Fokus på framtiden
Min framtid
Med min familj
Mina underbara älskade grabbar
Och Siri, min goa söta underbara kisse
//hotnights

Av hotnights - 27 maj 2014 09:07

Det är helt otroligt hur egoistiska en del människor kan vara... Det gör mig så ledsen arg och besviken. Det handlar om att ge och ta. Inte förstöra. Jag säger inte att jag har gjort precis allt rätt. Men jag har alltid värnat om att barn har rätt till båda sina föräldrar. Att man måste stötta och hjälpa och förklara. För våra barns sku?l. För mina barns skull. Saknaden är obeskrivlig.
//hotnights

Av hotnights - 21 maj 2014 09:34

Idag är första dagen
På resten av mitt liv
Med fokus på mig själv!
//hotnights

PS. Nu är jag redo Jennifer :-)

Av hotnights - 20 maj 2014 11:00

Någonting går rätt
Någonting har jag fått igenom
Efter mycket kämpande
Flertalet samtal
Många tårar
Varför är samhället så skevt
Mitt mående
Mina tankar
Det är bara en bråkdel
Av hela den här
Situationen
Nu eller aldrig
Upp till bevis
//hotnights

...

Av hotnights - 20 maj 2014 08:38

Allt fortsätter
Ingen lugn och ro
Inte tid till återhämtning
Bara hela tiden nytt
Att ta hand om
Förstå
Och kämpa för
Förklara
Bli förstådd
Överväldigad
Falla igen
Djupt...
//hotnights

Av hotnights - 19 maj 2014 22:33

Tankar om livet
Vara eller inte vara
Vad som än händer
Tänker jag inte
ge upp mig själv
Eller det jag kämpar för
//hotnights

Av hotnights - 16 maj 2014 01:05

Det är kaos i mina tankar
Vill så mycket
Vart går gränsen
För vad man ska behöva ta
Hur mycket skit orkar man med
Kaos utan slut
Känslor utan gensvar
Kraft att kämpa
Men så mycket motstånd
Vill inte
Vägrar släppa hoppet
Om att allt ska lösa sig
Ett värdigt liv
Med framtiden för sig
Med kärlek och omtanke
Inte ensamt och isolerande
Du vill inte ta emot
Kan inte se
Men en dag
Står du kanske där
Precis som hon
Förstående
Och ångerfull
Och räcker ut en hand
Kommer jag kunna ta den
Våga öppna min famn
Rädslan är stor
så stor

Ska jag vända och gå
Tillåta allt att rasera
Finns inte mycket mer
Men kaoset är en del av dig och mig
Och det älskar jag dig för
//hotnights


ord

Av hotnights - 12 maj 2014 00:20

Några ord kan betyda så mycket <3
Tack//hotnights

Ovido - Quiz & Flashcards