Alla inlägg under mars 2014

Av hotnights - 29 mars 2014 12:43

Ja första resultatet visade bra. Känns skönt. Men väntar nu på ny tid, för en ny MR.
Den här helgen bryter vi av all skit som händer med en kalashelg och så sol på det. Ubderbart.
//hotnights

Av hotnights - 26 mars 2014 19:27

Ja imorgon är det dax för läkarbesök.
Är riktigt nervös.
Känslan i benet är densamma.
Mest nervös för att gå därifrån med lika många frågetecken som jag har nu.
Vill få svar.
Vill veta...

Av hotnights - 23 mars 2014 13:33

Av hotnights - 23 mars 2014 11:12

Befinner mig i en bubbla som snart spricker... kommer jag känna mig lika tillfreds när vi kommer hem!
Ska tankarna kunna hålla fokus på annat håll. På mig. Kanske... Jag ska göra vad jag kan för att det ska bli så.
Hur som helst har helgen varit underbar.
Det behövde jag.
//hotnights

...

Av hotnights - 21 mars 2014 00:03

Varför ska jag låtsas
Att allt är okej
När livet
Och allt känns skit
Orkar inte mer nu
Vill inte vara med längre
Jag måste få vara jag
Ensamma lilla mig
Ledsen nedstämd och uppgiven
För det är så livet känns
Vill inte mer
Stänger av omvärlden

//hotnights

Av hotnights - 18 mars 2014 14:55

Har fått nog
Sätter ner foten
Reser mig upp
Sopar av mig skiten
Ler och skrattar
Ser ljuset
Det finns där
Bortom det onda
Det finns där
Bakom det hatiska
Ler
Får hat tillbaka
Tappar orden
Famlar i tomma intet
Inser förlusten
Har förlorat
Lägger mig ner
Låter tårarna komma
För vems skull
Trodde jag något annat
För vems skull
Låtsades jag
Vill se ljuset
Må bra
Men jag famlar
Och ramlar
Ut i det oändliga
Tappar greppet
Släpper frivilligt
Det svider
Men finns inga val
Det är försent

//hotnights

Av hotnights - 18 mars 2014 00:17

Försöker vara tyst och låta tankarna vila. Men det känns som att det snart pyser ut genom öronen. Eller kanske exploderar... Allt är kaotiskt. Vill bara kunna känna lugnet. Men det rivs hela tiden upp.
Jag saknar. Men blir arg på situationen. Vill inte känna så här. Vill leva. Känna mig levande. Och trygg.
Känner bara rädsla, misstro och förtvivlan. Vill inte förlora.
//hotnights

Av hotnights - 16 mars 2014 21:55

Ja det har det verkligen varit, på alla sätt och vis. Väldigt välbehövligt efter en kaotisk vecka med många tankar, känslor och tårar...
Jag väntar på lugnet.
Jag vill sluta gråta.
Men när kommer det.
Vill ha svaret på denna gåta.
Älskar och hatar.
Hatar och älskar.
Ge mig tid.
Att hitta lugnet.

//hotnights

Ovido - Quiz & Flashcards