Alla inlägg under juli 2017

Av hotnights - 17 juli 2017 17:20


En mysig helg
Med trevligt sällskap
Massa god mat
Mycket skratt
Mår så himla bra nu
Men jag är faan värd det
Efter alla up and downs
Idag är en vilodag
Sen är det full fart igen
Mitt liv är rätt så nice
Tack till alla inblandade
Som förgyller mitt liv
//Hotnights

Av hotnights - 7 juli 2017 18:18


Mitt förra inlägg var inte argt
Det står för lycka och glädje
Ni vet
Jag skriver ju lite kryptiskt ibland
Så ta mig inte på orden
Läs mellan raderna lite

Det är min tur nu
Precis så är det
På riktigt
Jag mår suveränt bra
Jag är lycklig
Andas ren och ny luft
Som ger mig energi
I all oändlighet
//Hotnights

Av hotnights - 7 juli 2017 16:31


Allt som händer
Har en mening
Det är min tur nu
Att få vara glad
Och lycklig

Faan för dig!

//Hotnights

Ovido - Quiz & Flashcards