Alla inlägg under augusti 2016

Av hotnights - 30 augusti 2016 11:01



En vecka med lilleman
Bara han och jag
Sol och bad
Så mysigt
Och känns så himla bra
Han är så stor
Och duktig
Min lille
Man

Detta är kvalitetstid

För alla de gånger
Han fått stå tillbaka
Livets hårda stunder
Då vägarna delat sig
Där orken tagit slut

Så underbart
Att se honom
Så nöjd och glad
Att känna lyckan
Han och jag

Vi njuter och umgås
Han bestämmer
Jag hakar på
Idag blir det lite shopping
Inte mig emot
Men först kör vi på
Otippat
Sol och bad

//Hotnights




Av hotnights - 24 augusti 2016 20:04


Tur att jag snart lämnar det här landet för några dagar. Skulle så gärna vilja sätta en .... . ....... på någon just nu. Vet att det är fel, omöjligt och en ren katastrof att jag någonsin beblandat mig med den människan. Men hur ska jag få stop på det egocentriska beteendet och den totala oförståelsen för andra levande individer.
Jag skulle så gärna vilja lämna ut hen. Låta alla, precis alla få veta vilken idiot hen är.
Men man gör inte så.

Precis som att man inte kräver pengar av en annan människa bara för att man har den möjligheten, när det är en ren lögn bakom det. Och total oförståelse att någon redan lagt ut så mycket mer än hen gjort. Vad hen än påstår.

Så vem är det som är en idiot. Troligtvis tycker nån som läser detta att jag låter helt vrickad. Men bli behandlad på detta sätt är så sjukt obehagligt.
För det finns någon som drabbas ännu mer av detta, men hen har inget hjärta...
Jag är rädd helt enkelt...


Men... Ja ett stort men finns det... och det är att jag är inte den som viker mig. Jag strider. Med näbbar och klor. Än är inte sista ordet sagt. Sista raden skriven. Sista slaget siktat.

Så det så!!!



Faan så mycket bättre det känns nu!

/Hotnights

Av hotnights - 22 augusti 2016 22:17



Trött, irriterad, förbannad, besviken. När man själv känner att man har lite ork till att kämpa, då ska en idiot försöka dra undan mattan för en!!!

Men samtidigt... Glädje, förväntningar, revansch.
Känner mig pepp. Fint att höra att nån tror att man kan göra något bra, för samhället och dess individer. Det här trodde jag aldrig, men nu är första steget taget.

Det går bra nu!!

// Hotnights

Ovido - Quiz & Flashcards