Alla inlägg under september 2018

Av hotnights - 1 september 2018 20:54



Mycket tankar som vanligt. Om livet. Vad som ska hända nu. Men jag kämpar på. Försöker se det stora i det lilla och är så stolt över vad jag åstadkommit de senaste månaderna. Jag "kan, vill och ska", var verkligen inte bara ord eller en känsla. Det var sant. Jag gjorde det till sanning. Och jag är så himla nöjd. Nu är målet rakt på, hundra procent utan att blinka!

Jag gjorde något idag, som jag inte vågat göra, på mer än ett år. Och jag klarade det. Utan några problem alls. Med bara en skön känsla. Så nu kan jag inte skylla på det längre. Nu är det bara att köra på med det också!

Jag har senaste dagarna gjort ganska mycket. Så många beslut som är tagna. Och även om allt svävar i luften. Så är livet mitt. Och det lever jag efter mina drömmar.
Ingen kan få mig att tro något annat!

//Hotnights

Ovido - Quiz & Flashcards