Alla inlägg under november 2014

Av hotnights - 11 november 2014 12:22

Läst gamla inlägg och kommentarer, i bloggen, insta och FB. Vet inte vart tiden tagit vägen. Livet är fortfarande kaos men på ett helt annat plan.
Jag ser framåt, med förväntan, glädje och nyfikenhet. Självklart med stor försiktighet. Men nu är livet mitt. Jag lever efter mina egna villkor och för att jag ska må bra. Det är det viktigaste. Ingen annan är värd att få ta all min energi, så att jag inte orkar mer. Jag är värd att få vara jag. Få vara den jag vill vara och den jag alltid borde fått vara. Men ibland tar det tid att hitta rätt väg. Med för många hinder på vägen slutar man till slut att se ljuset på andra sidan. Man ser bara mörker.

"You never know how strong you are
Until being strong is your only choice..."

//Hotnights


Skapa flashcards