Alla inlägg under augusti 2015

Av hotnights - 31 augusti 2015 07:58

Jag vet inte om jag ska skriva att den slutar nu,  eller precis börjat!
Hur om så är det ett nytt kapitel jag påbörjat.

Nu är jag på plats. Det kommer bli bra det här, även om det blir tufft på många olika sätt.

Kommunen är under all kritik, den sämsta om jag får tycka. Och det gör jag. Detta är inte okej. Hur kan de sova gott om natten???

Mina barn är det bästa, viktigaste och värdefullaste jag har. Jag kommer kämpa för er, till mitt sista andetag.
All kärlek till er//Hotnights

Av hotnights - 20 augusti 2015 07:59

Upp tidigt
Träna
Seg och trött
Men ska ändå bli skönt
Många måsten på agendan idag
Börjar med lite frukost
//hotnights

Av hotnights - 16 augusti 2015 10:25


Vågen visar på minus 33 kilo.
Min sleeve har fått mig att vilja leva, vilja komma vidare i livet.

Efter några knasiga veckor, som vänt upp och ner på hela livet och allt vad det innebär, är det snart dax för vardag.
Äntligen!!!

Det är så mycket som händer och livet har tagit en vändning jag inte riktigt hänger med på. Men jag känner att det är så rätt.
Tids nog faller väl alla pusselbitar på plats. Allt som sker har ju en mening, vill jag tro...
//Hotnights

Av hotnights - 3 augusti 2015 13:11

Många tankar som snurrar
Känslor i ett helt virrvarr
Glädje mitt i allt elände
Är starkt
Lycka att något äntligen händer
Glädje i att se de små sakerna
Kaoset har precis börjat
Men jag är också på väg att hitta ur det
Ser framåt med spänning
Nyfikenhet och framtidstro
Det blir vad det blir när det inte blev som det var tänkt.//hotnights

Skapa flashcards