Alla inlägg den 13 april 2015

Av hotnights - 13 april 2015 08:14

Förra veckan hade jag trevligt besök här, blev tomt när J åkte, men vi ses om en månad igen!
I helgen har vi varit på innebandycup, de är så himla duktiga grabbarna, så det är en ära att få hejja fram dem från läktaren.
Idag är det vardag igen, känns välbehövligt, så jag kommer in i rätt mat/dryck-rutiner igen. I helgen blev det verkligen knas med maten, men jag har mått okej och rett ut det bra tycker jag. Vi gick även ganska mycket så motion fick jag ju också.
Idag blir det en slappar/tvättar-dag. Behövs verkligen känner jag.

Angående min sleeve... Jag börjar få lite noja, att det inte händer nåt på vågen. Eftersom jag inte ska väga mig kan jag inte ta reda på det heller. Hjärnspöken säger att jag står still eller går upp. Tog ju förebilder och kanske är det dax att ta bilder igen, och jämföra, för jag har ju förstått att man lättare ser viktnedgången på sig själv på det sättet.//Hotnights.

Ovido - Quiz & Flashcards