Alla inlägg den 15 mars 2015

Av hotnights - 15 mars 2015 19:02

En hel vecka har gått sen jag checkade in på Kalmar länssjukhus.
Inte en droppe pepsi max sen dess, och vet ni vad, jag saknar det inte ens!
Längtar däremot efter avokado, fetaost och en grillad kycklingfilé... men det har jag gjort ända sen jag började flyta, haha.
Jag mår bättre för varje dag, orken kommer väl ifatt när jag får i mig mer mat framöver.
Veckan som kommer har jag lite möten och så inbokat, så nu är jag så sakta på väg tillbaka till verklighetens vardag.
På torsdag ska jag till distriktssköterskan och ta bort agrafferna, bläk. Men blir samtidigt skönt att få bort dem. Det läker nog för fullt, för klia är bara förnamnet..
Snart är det sprutdax, inget kul men efter ikväll är det bara tre kvar.
Trivs med min sleeve!
//Hotnights.

Ovido - Quiz & Flashcards