Direktlänk till inlägg 6 februari 2015

Äntlingen!!!

Av hotnights - 6 februari 2015 20:22

Som jag har väntat
Nu har jag ett datum
Känner mig så himla redo
I mitten på mars blir det av
Då börjar resten av mitt liv
Mitt livs resa
Varken mer eller mindre
Tack alla fina
som stöttat mig fram tills nu

2014 var ett tufft år
Verkligheten kom emot mig
Som ett hårt slag i ansiktet
Det sänkte mig till botten
Men jag har kämpat
Tagit mig upp till ytan
Och förbi
Nu ser jag en väldigt ljus framtid
På alla sätt
Jag är stark och vet vad jag vill

Jag bestämde mig
Troligtvis över en natt
För det är ju lite så jag funkar
Jag ringde min vårdcentral
Fick en läkartid inom några dagar
Siste september fick de min remiss
Den fjärde december
Tog jag bussen till Kalmar
Var på info och träffade läkaren
Blev beviljad en gastric sleeve
Lyckan var total
Och den delade jag
Med en nyfunnen underbar vän

Jag har läst på
Så jag vet allt jag behöver veta
Det kommer bli en tuff resa
Men den är mitt val
Livet är mitt

Gläds med mig eller skit i det!
//Hotnights

 
 
Ingen bild

Jenny

6 februari 2015 21:45

Finaste pinglan!!!!!!!! Du är bäst!!!

 
Ingen bild

Karin

7 februari 2015 10:07

Som du har kämpat och fortsätter kämpa! Jag är stolt över dig ❤️️ att du är min syster ❤️ Det kommer bli tufft men det här fixar du 👍 kram ❤️

hotnights

8 februari 2015 11:19

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hotnights - 12 februari 2022 08:07

Började med covid-19 och en flytt. En jobbig sån. Men det gick. Jag tog mig igenom det. Under våren rasade jag lite. Tappade fotfästet totalt och trodde inte jag jag skulle ta mig upp igen. Rotlösheten var ett faktum. Men det gick. Jag gjorde det. ...

Av hotnights - 19 mars 2019 07:33

Allt som händer har en mening. Det blir så tydligt när man ser det så här, och vad det ger.Tack Sofia för att du kom in i våra liv igen, i min familj. Jag är så glad att de val jag gjort kunde leda till att det blev så här.Haha och egentligen så har ...

Av hotnights - 21 december 2018 14:35

Nu börjar resten av mitt livNya vägar och nya möjligheter Jag ser det som en stor utmaningMen också en enorm möjlighetTill förändringPå så många sätt Kan vill och skaJa så är det verkligen Jag bevisade för mig själv att jag kanJag fick tillbaka vilja...

Av hotnights - 1 september 2018 20:54

Mycket tankar som vanligt. Om livet. Vad som ska hända nu. Men jag kämpar på. Försöker se det stora i det lilla och är så stolt över vad jag åstadkommit de senaste månaderna. Jag "kan, vill och ska", var verkligen inte bara ord eller en känsla. Det v...

Av hotnights - 30 juni 2018 17:00

KänslorStarka sånaDe överumplar migIfrågasätter livetOch all dess existens Jag vet att vår relation Är ömtåligAllt vi gått igenomTillsammansEller på var sitt hållMen någonstansFinns ett viDu och jagDu har alltid varit speciell För migNu går du igenom...

Ovido - Quiz & Flashcards