Alla inlägg under maj 2014

Av hotnights - 6 maj 2014 23:26

Känner hur en ilska
blandad med lugn
börjar ge sig till känna
en känsla av likgiltighet
Vem är jag att förändra världen...

Imorgon är det dax
ska bli skönt att få det gjort
igen
Känner mig ganska lugn
Vet att jag fixar detta
men har ändå ont i magen
Tänk om...
Jag har gått så länge nu
Och det har varit så mycket annat
man glömmer
Förtränger
Tänk om...
//hotnights


Av hotnights - 5 maj 2014 18:54

Någonstans
Ingenstans
Är hänvisad till mig själv
Till intet
Orkar dra mig
En bit upp
Blir nerputtad
Om och om igen
Tårar
Förbannade jävla tårar
Kämpar
i uppförsbacke
Försöker nå högst upp
Är liten och osynlig
Ingen ser mig
Ingen hör mig
Rädd för
Framtiden
Livet
Saknar glöden...
//hotnights


Av hotnights - 4 maj 2014 18:31

Imorgon är en sån där jobbig dag igen. Måndag. Vardag. Verklighet.
Massa jobbigt att styra med.
Men jag vet ju att det kommer nåt bra ur det jobbiga. Tids nog.
När man har med okunniga människor att göra, får man helt enkelt ta den långa vägen. Då är ingenting enkelt eller okomplicerat.
//hotnights

Ovido - Quiz & Flashcards