Alla inlägg den 18 mars 2018

Av hotnights - 18 mars 2018 09:12


Så mycket tankar. Som alltid i och för sig. Men för första gången, på väldigt väldigt länge, har jag en plan. För mig. För livet. För framtiden. Man vet ju aldrig vad som händer, men det känns ändå så bra. Mitt mående går ju som alltid upp och ner. Men att jag kan se framåt som jag gör nu, det är stort. Riktigt stort.
För nästan fyra år sedan. Rasade jag ihop totalt. Livet bara föll. Jag vet att jag skriver ibland om mina med och motgångar. Men just då, var allt svart. Där tänker jag aldrig hamna igen. Den dagen då allt hände. Jag minns inte mycket. Och det har varit en lång väg med många gropar. Jag kommer aldrig bli den jag var innan, och det är ju både på gott och ont. Vila och återhämtning är så himla viktigt för att jag ska orka. Livet. Men jag har också lärt mig mycket på vägen.
Men. Nu. Jag har en känsla. En tanke. Ett driv. Att. Jag. Vill. Kan. Ska.
Så kom igen livet. Hjälp mig framåt nu. Utan för mycket motgångar!
Och jag är så tacksam för de som stöttar mig igenom allting. Ingen nämnd. Ingen glömd.
Kramar//Hotnights

Skapa flashcards