Alla inlägg den 1 augusti 2017

Av hotnights - 1 augusti 2017 11:30



Ibland räknas man
Men ibland inte
Jag är så trött på
Att behöva hålla tillbaka
Vissa människor har valt
Att inte vara en del av mitt liv längre
Det gör ont och känns piss såklart
Men jag tvingar ingen
De som vill finnas i mitt liv
Är jag så enormt tacksam för
Har verkligen de bästa runt omkring mig
Som alltid finns där!
Och jag har två underbara barn
Mina söner
Som jag älskar villkorslöst

Vädret under semestern
Har varit helt okej
Med mysiga dagar i solen
Sköna turer med Hedda
Regniga dagar med innemys
Och det känns helt okej
Att vara igång med jobb nu igen

Det har varit en mycket
Omtumlande vår och sommar
Som nog satt mycket spår
I hur jag är och fungerar som människa
Men jag känner att livet är på min sida nu
Och jag är värd det

All kärlek till er//Hotnights

Skapa flashcards